Főzelékek -chia magosan

Screen shot 2011-08-17 at 4.13.47 PM

 

Borsófőzelék

Finomság kicsiknek nagyoknak? Ez az a főzelék, amit általában még a kicsik is szívesen megesznek, ha másért nem, a jó játék kedvéért amit a borsó szemek tányér szélére való gondos sorbarakása jelent.

C vitamint, K vitamint, Mangánt, B1 vitamint, rostot, A vitamint és még sok jót tartalmaz, az íze is kellemes és látványra is barátságos.









 

Tökfőzelék

valaki pörkölttel, valaki fasírttal, valaki csak úgy magában és valaki sehogy!

A tökfőzelék azon ételek egyike, amit vagy imád vagy utál az ember. Az viszont tény, hogy sok C vitamint, béta-karotint és rostot tartalmaz. Talán ezért ehettünk régen annyit a menzán.




 

 

 

 

 

 

 

 

Spenót

A legnagyobb tápértéket képviselő főzelék a paraj, amit spenót néven ismerünk. Mi ettől növünk nagyra és Popeye is ettől lett erős. Tükörtojással tálalva az igazi









 

 

 

E közismert főzelékfélék tökéletes elkészítése kevés

munkát és hozzávalót igényel, de melyikbe tegyünk

először chia magot ezzel elkészítve az első magyar chia

magos főzeléket? Az első omega 3 zsírsavakban is gazdag főzeléket!

Persze csak ha a nagy tanakodás közben meg nem előz egyikőtök!